Monday, March 7, 2011

Day 7

hari ketujuh ni pulak merupakan hari terakhir kita orang membuat aktiviti outdoor di Tasik Chenderoh, Perak.
rasa macam baru kelmarin jek datang sini..tup2 dah hari terakhir...selalunya memang macam tulah perasaan kita..rasa benda tu cepat sangat berlalu...macam angin tiup...fiuuhh...fiuuhh...(mula dah merapu)

Ok! pada hari ini kumpulan aku iaitu Tasik Temenggor dan kumpulan kecil ak gunung Santubong membuat aktiviti Camp Craft sekali lagi..hurmm..rasanya kumpulan kami jek ulang buat camp craft ny DUA kali..kenapa yaa??? jawapanya mudah jek..sebab kumpulan aku kumpulan yang hebat, so xda hallah nk ulang2 menda sama..hahhahaa....

di malam harinya pula..seperti biasa kami membuat aktiviti post motem untuk kali terakhir untuk perkhemahan outdoor 2011.banyak jugak lahh yang kami dapat mase post motem ny..antaranya dapat dengar cerita-cerita dari kumpulan lain...mereka begitu teruja menceritakan pengalaman masing2...di tambah gelak tawanya..so sweet gitu..walaupun keletihan tetapi kesemua peserta tetap dengan semangat outdoor..

tepat pukul 12.00 a.m kami di arahkan supaya keluar daripada campsite untuk seketika..aku terfikir ada game burung hantu..kena jalan sorang2..perghh!! yang tu aku takot...iman xkuat an..huhuhu...

tp rupanya ada game tresure hunt...menarik, gempak, first time ak main game camni...mula2 tu bengap jgak nk dapat klu game ni...knapa ada orang nyanyi2 ni...lecturer xmarah ke???

rupanya orang yang nyanyi2 tulah klu dalam permainan tresure hunt ni...yela first time main..mmg xnmpk bayang lagi...tkejot ak bila terserempak dengan nenek kebayan..egtkan hantu mana tadi..akekekee...

penat jugak perah otak karang pantun ni..first time jugak aku dngar lagu rakyat Pahang..."Lemak Manis"

game 2 sampai ke subuh baru kumpulan ak dapat selesaikan ke ayat terakhir.konklusinya kumpulan aku xda laa kalah di tempat terakhir..cuma nombor 3,4 dari belakang jek...hahahaa...

No comments: